08-42 500 500 kontor@vardsupport.se

Om oss

Svensk Vårdsupport är ett privat bemannings- och rekryteringsföretag inom vården och socialomsorgen med fokus på hälsa och aktiv livsstil. Från våra stora ljusa lokaler på Södermalm hjälper vi våra kunder över hela Sverige med deras bemanning och rekrytering. Vi erbjuder en betydande roll i ett aktivt och expanderande företag som belönar engagemang och hög aktivitet hos våra medarbetare. Det finns stora möjligheter till att avancera och bli en betydande person i företagets utveckling. Här är det bara du som sätter gränserna för hur mycket du kan utvecklas.

Vi värderar gemenskap högt på Svensk Vårdsupport och tror att trivsel och att ha kul på jobbet är viktiga ingredienser för att kunna utvecklas och prestera bra. Vårt hälso och en aktivitetsfokus innebär att vi löpande satsar på våra medarbetares välmående och hälsa genom att integrera idrottsaktiviteter och hälsofrämjande åtgärder i vårt arbete. Vi tror att detta främjar engagemang, målmedvetenhet och glädje och leder till vår målsättning att ha Sveriges bästa och gladaste medarbetare. Bland annat anordnar vi kontinuerligt tävlingar inom löpning, badminton och golf.

Om dig / Vem vi söker

Är du en hungrig och driven person som har säljerfarenhet och tycker om att arbeta med människor. Har du förmåga att sätta egna mål och uppnå dessa? Uppskattar du tävlingar och skulle trivas på ett företag med en stark hälso- och aktivitetsprofil? Vi söker nu nya bemanningssäljare till våra bemanningsteam för sjuksköterskor, läkare och socionomer.

Du kommer att arbeta med att söka upp och rekrytera personal till uppdrag inom vård- och omsorgssektor som du sedan säljer in på uppdrag till våra kunder. Du kommer att arbeta tillsammans med erfarna kollegor i respektive team och dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att anpassas till din erfarenhetsnivå. Oavsett om du är nybörjare eller har erfarenhet av bemanning finns goda karriärsmöjligheter för rätt person.

Erfarenhet av försäljning är meriterande och vi tycker det är positivt om du har läst några år efter gymnasiet eller har mostsvarande arbetslivserfarenhet. Har du tidigare erfarenhet från bemanning kan även det vara meriterande.

För att passa hos oss tror vi att du

– är snabbtänkt, orädd och målinriktad;

– visar engagemang och trivs att arbeta i team;

– är van att använda telefonen som arbetsverktyg;

För att söka jobbet

Skicka ett personligt brev och CV till jobb@vardsupport.se

Märk din ansökan med ”Konsultchef 2020”

Vi ser fram emot att höra från dig!

Svensk Vårdsupport AB

Org nr: 556809-5375
Alsnögatan 11
116 41 Stockholm

Tel. 08-42 500 500
Fax: 08-550 034 69
Email: kontor@vardsupport.se        

Du hittar oss här